loading...
هشتاد دانلود,دانلود بازی فوق کم حجم,نرم افزار,موبایل,کلیپ,جک,موسقی و آهنگ,عکس
هشتاد دانلود بازدید : 118 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار افکت  تصاویر در اندروید

نرم افزار تصاویر

 آیا می خواهید در اندروید خود و با یک نرم افزار جالب بر روی تصاویر و عکس های خود افکت های زیبا قرار دهید؟

Camera Effects نرم افزار جالبی است که با استفاده از ان و افکت های تعریف شده اش می توانید به خلق تصاویر هنری بپردازید. با این برنامه شما می توانید عکس گرفته و تبدیل آنها به عکسی زیبا با اضافه کردن افکت های عکس شگفت انگیز بپردازید.

ویژگی های نرم افزار Camera Effects:
• گرفتن عکس و اضافه کردن جلوه های عکس
• دوربین سریع با زوم دقیق
• مجهز به اثرات مانند Holga، Lomo، سیاه و سفید، حرارتی، و  فیلتر های دوربین و اثرات …
• پیش نمایش از طریق مسنجر
• به طور مستقیم به اشتراک گذاری عکس ها با استفاده از ایمیل، توییتر، فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی

 

Camera Effects

 

عکس های اندروید

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم(از سرور جدید هشتاد دانلود)

حجم: ۱ مگابایت

هشتاد دانلود بازدید : 155 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ادوبی ریدر اندروید 

دانلود رایگان

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و بسیار مفید فایل های pdf را به آسانی در اندروید خود اجرا کنید و فایل های متنی را بهتر باز کنید؟این روزها ، از دستگاه های آندرویدی به عنوان وسیله ای جهت مطالعه کتاب های الکترونیکی ، مجلات و مقالات آموزشی نیز استفاده می شود. بسیاری از این متون در قالب اسناد PDF هستند. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم نسخه جدید قدرتمند ترین اپلیکیشن ادوبی ریدر را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Adobe Reader نام اپلیکیشن رایگان و قابل اعتماد شرکت ادوبی برای دستگاه های آندرویدی است که امکان مشاهده اسناد PDF را در تمامی دستگاه های آندرویدی فراهم می کند. اپلیکیشن Adobe Reader را بر روی دستگاه های خود نصب کنید تا بتوانید به سادگی به در دستگاه های خود با اسناد PDF کار کنید. دسترسی سریع ، مدیریت و به اشتراک گذرای آسان ، پشتیبانی از پوشه های PDF ، رمز گذاری و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. از این پس به سادگی قادر هستید اسناد PDF را از وب یا ایمیل خود و یا هر اپلیکیشن دیگری که دارای دکمه Share باشد مشاهده کنید. جستوجوی هوشمند متون ، امکان بزرگ نمایی و تسلط دقیق تر به محتوای متن ، مطالعه آسان متون به کمک حالت شب ، مطالعه متون طولانی با استفاده از حالت قفل روشنایی ، تبدیل حرفه ای فرمت PDF به ورد و اکسل با استفاده ویژگی آنلاین Adobe ExportPDF و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

 

Adobe Reader2

 

نرم افزار اجرا فایل های pdf

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم از سرود هشتاد دانلود

حجم : ۶٫۳۵ مگابایت

هشتاد دانلود بازدید : 136 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار ساخت ویدئو برای اندروید

نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید و جذاب از تصاویر و عکس های خود ویدئو های باورنکردنی بسازید و خاطرات خود را زنده سازید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزار جدید و بسیار جالب Flipagram در دستگاه های آندرویدی آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۳٫۰ و بالاتر

لحظات خاطره انگیز را به زندگی خود وارد کنید. به کمک Flipagram می توانید با تصاویر موجود در گالری دستگاه و یا حساب کاربری اینستاگرام ، ویدیوهایی کوتاه و حرفه ای ایجاد کنید. تنها کافیست تصاویر مورد نظر خود را وارد نرم افزار کرده و با تعریف کردن یک موزیک مورد علاقه ، از ویدیوی خروجی خود لذت ببرید ، به همین سادگی ! نسخه ی اورجینال از این نرم افزار محبوب و حرفه ای ، برای مدتی محدود به صورت رایگان در مارکت آندروید قرار گرفته است و هم اکنون با لینک مستقیم از ادامه مطلب آماده دریافت است. آیا شما هم به دنبال راهی برای زیباسازی و خاطره انگیز تر کردن تصاویر اینستاگرام و یا گالری دستگاه خود هستید؟ پیشنهاد ما این است که Flipagram را از دست ندهید ! شما برای آماده سازی ویدیوهای خود ، تنها باید ۳ مرحله را پشت سر بگذارید. تصاویر خود را فراخوانی کنید ، در بخش ویرایشی تصاویر را آماده سازی کرده و موزیک دلخواه خود را انتخاب کنید ، در آخر ویدیوی خروجی را در حساب های Instagram, Facebook, YouTube و… به اشتراک بگذارید. امیدواریم مفید واقع گردد.

 

Flipagram2

 

دانلود برنامه فیلم سازی

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم از سرور هشتاد دانلود

حجم : ۱۶٫۷ مگابایت

هشتاد دانلود بازدید : 108 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار مایکروسافت ریموت دسکتاپ  مخصوص اندروید

نرم افزار های کامپیوتری اندروید

 آیا با ریموت دسکتاپ آشنایی دارید و می خواهید از راه دور کامپیوتر و سرور خود را در اندروید کنترل کنید؟دانلود این نرم افزار را از ددست ندهید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم نسخه آندرویدی اپلیکیشن رسمی RDP از سوی مایکروسافت را خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا تا به حال در شرایطی قرار گرفته اید که بخواهید به سرور مجازی شخصی خود متصل شوید ، اما به کامپیوتر در دسرس نداشته باشید؟ مایکروسافت ، کامپیوترهای راه دور را به دیوایس های آندرویدی آورده است ! به واسطه اپلیکیشن Microsoft Remote Desktop ، شما قادر هستید با یک ارتباط اینترنتی ساده با سرعتی متوسط ، به سرور مجازی شخصی خود وارد شده و به مدیریت آن بپردازید. از این پس می توانید سرورهای مجازی با سیستم عامل های Windows Professional و  Windows Server را به سادگی از هر مکانی کنترل کنید ، از مهم ترین ویژگی های این اپلیکیشن می توان به امکان استریم پرسرعت و با کیفیت صداها و تصاویر اشاره کرد ؛ در حالی که میزان مصرف پهنای باندتان تا پایین ترین حد ممکن فشرده سازی گشته است. امیدواریم لذت ببرید.

 

Microsoft Remote Desktop2

 

دانلود برنامه

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۴٫۲ مگابایت

هشتاد دانلود بازدید : 93 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار عکس برداری مخصوص اندروید

نرم افزار های اندروید

 آیا از امکانات اپلیکیشن پیش فرض عکس برداری در دستگاه های آندرویدی ناراضی هستید و می خواهید نرم افزار جانبی برای اندروید خودتان دانلود کنید؟ آیا با تغییراتی اساسی در امکانات دوربین دیوایس آندرویدی خود موافق هستید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی نرم افزار قدرتمند Cameringo – Effects Camera همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

به کمک Cameringo – Effects Camera شما می توانید زیباترین و خاطره انگیز ترین تصاویر را با دوربین هایتان به ثبت برسانید ، با وجود سادگی فراوان در محیط کاربری ، اماکاناتی قدرتمند و فوق العاده در اختیارتان قرار گرفته است ؛ این نرم افزار دارای مجموعه ای از زیباترین و کاربردی ترین فیلترهای موجود برای عکس برداری است که می توانید در صورت تمایل آنان را بر روی تصاویر خود اعمال کنید ، این نرم افزار در مجموع دارای بیش از ۱۰۰ فیلتر مختلف و همچنین ۲۰ قاب بسیار زیبا برای تصاویر شما می باشد ، یکی از مهم ترین و جالب ترین امکانات گنجانده شده در این نرم افزار ، قابلیت ثبت انیمیشن های GIF با قابلیت تغییر در سرعت است ، به لطف ویژگی محبوب Cameringo شما می توانید در حین اینکه در حال تماشای تصویر ثبت شده قبلی هستید ، اقدام به ثبت تصویر دیگری در کنار آن کنید ؛ بدین صورت که می توانید به صورت همزمان عمل مقایسه را قبل از به ثبت رساندن تصویر جدید انجام دهید. به طور کلی Cameringo – Effects Camera قصد دارد ویژگی هایی که جای خالی آنان در اپلیکیشن پیش فرض Camera احساس می شود را برایتان قابل استفاده کند. امیدواریم لذت ببرید.

 

Cameringo – Effects Camera2

 

Cameringo – Effects Camera3

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۲٫۹۵ مگابایت

هشتاد دانلود بازدید : 67 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار فارسی چت اندروید

بهترین نرم افزار های اندروید

نظرتان با دانلود یک نرم افزار کاملا فارسی برای اندروید خودتان چه طور است؟نرم افزار چت و گفت گوی فارسی انار! خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی هستیم با معرفی اولین اپلیکیشن حرفه ای ارتباطی فارسی در دستگاه های آندرویدی ! آیا شما از هم از دوست داران شبکه های اجتماعی هستید؟ انار نام اپلیکیشنی جدید جهت استفاده صحیح و رسمی از شبکه اجتماعی خصوصی برای ایرانیان و فارسی زبانان عزیز است ! با ما در معرفی این اپلیکیشن قدرتمند همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

” انار ” اولین شبکه ارتباطی و اجتماعی فارسی زبانان و دوست داران اپلیکیشن های Social است ؛ آیا شما هم دوستان زیادی دارید که دلتان نمیخواهد لحظه ای از آنان دور باشید؟ با انار ، همیشه با عزیزانتان در ارتباط هستید و هیچ گاه این ارتباط را از دست نخواهید داد ! به کمک اپلیکیشن محبوب Anar می توانید به صورت لحظه ای متوجه شوید دوستانتان در حال انجام چه کاری هستند ، شما کاربران عزیز می توانید تصویر کاربری خود را قرار داده و برای دوستانتان پیام ارسال کنید. ممکن است بخواهید در مورد محل فعلی یکی از نزدیکانتان اطلاع پیدا کنید ، نیازی به انجام تماس و یا ارسال پیامک نیست ! انار از تمامی این رویدادها اطلاع دارد و شما و دوستانتان را در محیطی امن در جریان کارهای فعلی همدیگر قرار می دهد. با توجه به حساسیت های شبکه اجتماعی و معضلاتی که ممکن است اپلیکیشن هایی نظیر وایبر ، لاین و… برای کاربران بوجود آورند ، برنماه نویسان فارسی زبان بر آن شدند تا اولین اپلیکیشن ارتباطی فارسی زبان را آماده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهند. پیشنهاد می کنیم از دست ندهید ، امیدواریم لذت ببرید.

 

Anar2

 

نرم افزار فارسی انار

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۱٫۵ مگابایت

هشتاد دانلود بازدید : 115 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار لانچر حرفه ای اندروید
نرم افزار جدید برای اندروید

 نرم افزار لانچر سولو یکی از بهترین نرم افزار ها در این زیمنه است که دانلود این برنامه را به شما توصیه میکنیم.ممکن است برای شما هم ظاهر پیش فرض سیستم عامل دستگاهتان خسته کننده و تکراری شده باشد ، معمول ترین روش استفاده از کاستوم رام های آندرویدی است ، اما با توجه به تخصص و آشنایی مورد نیاز برای تعویض رام های کاستوم ، لانچرهای مختلف این موضوع را به شکلی ساده تر تبدیل کرده اند. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یکی دیگر از لانچرهای دوست داشتنی آندروید در خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم.

پیش نیاز : آندروید ۴ و بالاتر

سرانجام بهترین لانچر آندروید از راه رسید ! Solo Launcher نام یکی از جدیدترین لانچرهای آندرویدی است که شعار آن از ابتدا ، سادگی در عین سرعت بسیار بالا بوده و هست ! اپلیکیشن جدید Solo Launcher تا به حال ۵ ستاره را به خود اختصاص داده و بازخوردهای فوق العاده ای را از سوی کاربران ، کارشناسان و همچنین منتقدان کسب کرده است. اینترفیس پیش فرض این لانچر بر پایه ی Holo Light UI بوده و استایل جدید آندروید ۴٫۴ را نیز با سرعتی بی نظیر به همراه دارد. لانچر جدید Solo در مجموع دارای بیش از ۳۰۰ حالت شخصی سازی آیکون ها و در مجموع بیش از ۳۰۰۰ استایل فوق العاده برای پوسته ها ، والپیپرهای زنده ، لاک اسکرین و حتی فونت های دستگاه های شماست ! این اپلیکیشن بسیار ساده و آسان طراحی گردیده و با سرعت بی نظیری که دارد ، کاربران فراوانی را روزانه به جمع دوست داران خود دعوت می کند. Solo Launcher سرعت، پایداری و همچنین سادگی بسیاری دارد ؛ به گونه ای که پس از استفاده از آن ، دیگر به سراغ لانچر دیگری نخواهید رفت ! در ادامه به کمک مجموعه ای از ویدجت های بی نظیر بر روی هوم اسکرین دستگاه های شما ، دیگر هیچ ایمیلی خوانده نشده باقی نمی ماند و تمامی رویدادها در پیش رویتان هستند. امیدواریم لذت ببرید.

 

Solo Launcher2

 

Solo Launcher3

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۴٫۲ مگابایت

هشتاد دانلود بازدید : 170 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی زیبای اتوبوس سواری

بهترین بازی های اندروید

 ایا دوست دارید با دانلود بازی جذاب و زیبا Bus Simulator راننده اتوبوس شوید و از شبیه سازی این بازی در اندروید خود لذت ببرید؟

تجربه رانندگی اتوبوس به صورت کاملاً طبیعی ! بله درست متوجه شدید ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، بازی جدیدی را به صورت سه بعدی برایتان آماده کرده ایم که در آن رانندگی اتوبوس برایتان شبیه سازی شده و تجربه ای جدید در رانندگی را کسب خواهید کرد !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا شما به رانندگی وسایل نقلیه سنگین علاقمند هستید؟ در این بازی شما به یک راننده اتوبوس تبدیل می شود ! گیم پلی چالش برانگیز ، کنترل های دقیق و حساب شده در این بازی ، از مهم ترین نقاط قوت آن محسوب می شوند. شما باید در این بازی بهترین رانندگی اتوبوس را انجام دهید و در صورت تمایل رکوردها و مهارت های خود را به صورت آنلاین با دوستانتان به اشتراک بگذارید. شبیه سازی رانندگی اتوبوس به صورت ۳ بعدی اولین بازی رایگان در آندروید مارکت با این موضوع است. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به فیزیک بسیار طبیعی اتوبوس ها ، سیستم ترافیک اتوبوس ها ، اتوبوس های مختلف ، محل های مختلف برای رانندگی ، آسیب های طبیعی ، اضافه شدن مراحل جدید به صورت مداوم و همچنین کنترل های کامل و مناسب اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

 

Bus Simulator 3D1

 

بازی اتوبوس سواری

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۴۸ مگابایت

هشتاد دانلود بازدید : 129 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی پرندگان خشمگین ورژن جدید

بهترین های اندروید

 

آیا برای آشنایی با نسخه دوم بازی محبوب پرندگان عصبانی نسخه جنگ ستارگان آماده هستید و می خواهید این بازی را برای اندروید دانلود کنید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Angry Birds Star Wars II ویرایشی از سری بازی های پرندگان عصبانی است که با تمامی دستگاه های آندرویدی با هر نوع سایز نمایشگری سازگاری دارد. این نسخه از بازی پرندگان خشمگین ، بر اساس ساختار فیلم معروف و پرطرفدار جنگ ستارگان یا Star Wars ساخته شده است. برای اولین بار ، شما علاوه بر هدایت تیم پرندگان عصبانی ، می توانید در نقش خوک ها نیز قرار بگیرید ! بیش از ۳۰ شخصیت مختلف در این بازی در نظر گرفته شده است که شما می توانید به انتخاب خود ، از آنان استفاده کنید. لازم به ذکر است که نسه ای که هم اکنون در پیش روی شما قرار گرفته ، بر خلاف نسخه موجود در آندروید مارکت ، هیچگونه محدویدیتی نداشته و دسترسی به تمامی آیتم های آن برایتان آزاد است.

 

Angry Birds Star Wars II2

 

بازی پرندگان عصبانی

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۴۱ مگابایت

هشتاد دانلود بازدید : 80 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی جذاب خوک های بد

بازی های اندروید

 ایا می خواهید با دانلود بازی بسیار شاد و دوست داشتنی به نام خوک های بد مدت ها در اندروید خود سرگرم بازی کردن شوید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید؟سری جدیدی از بازی های جذاب ، از کمپانی Rovio به عنوان سازنده سری بازی های پرندگان عصبانی ! اکنون قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با بازی بچه خوک های بد آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی بچه خوک های بد شگفت انگیز و بسیار جذاب است. باید آن را یکی از بازی های ثابت و همیشگی در آرشیو بازی های آندرویدی بدانیم ! به احتمال فراوان ، شما هم همانند ما نمی توانید رانندگی بد دسته ای از خوک ها را ببینید که به خود آسیب می رسانند. وقت آن است که مهارت خود را به نمایش بگذارید. این بار کمپانی Rovio به شما امکان بازی در نقش بچه خوک های سبز رنگ را می دهد. در این بازی شما باید با تکنیک های مختلف ، مهارت خود را در کنترل وسیله حرکتی آنان نشان دهید و آن ها را در سلامت کامل به تخم مرغ ها برسانید. بچه خوک ها ، برای گذر از هر مرحله ، ابزارهایی را به همراه خود دارند ، برای گذر از آنان احتیاج به کمک شما دارند. با مهارت مناسبت خود ، کنترل وسیله نقلیه را با تکنیک های پیش رویتان به دست بگیرید و آنان را به تخم مرغ ها برسانید. این بازی پرطرفدار با بیش از ۱۷۰ مرحله جذاب ، شما را ساعت ها با خود سرگرم می کند. اگر مراحل را به صورت ۳ ستاره پشت سر بگذارید ، ۳۶ مرحله بسیار شگفت انگیز به بازی اضافه می گردد. پس منتظر چه هستید؟! پیشنهاد می کنیم این بازی بسیار زیبا را از دست ندهید.

 

Bad Piggies2

 

بازی خوک ها

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۳۴٫۸ مگابایت

omid بازدید : 114 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

1369540387 zhyezhy 1 دانلود بازی Talking Mike Mouse برای آندروید

بازی Talking Mike Mouse در خصوص نگهداری یک موش میباشد که علاقه مندان به اینجور بازی ها نسخه ای که از گربه نگهداری میشد را به یاد دارند ، در این نسخه جدید موش ها نگهداری میشوند که با گرافیک بالاتر و زیباتری نسبت به قبلی و همچنین مراحل و وسیله های جدیدتری در آن اضافه شده است . برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

1369540431 talking mike mouse دانلود بازی Talking Mike Mouse برای آندروید

 

 

 

password عکس گرفتن از صفحه گوشی های اندروید با Screenshot It 2.03پسورد فایل : www.80dl.tk

download عکس گرفتن از صفحه گوشی های اندروید با Screenshot It 2.03 دانلود با لینک مستقیم(لینک خراب است)

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام اپراتور همراه استفاده میکنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 361
  • بازدید سال : 2,994
  • بازدید کلی : 113,820
  • کدهای اختصاصی

    كد جلوگيري از راست كليك موس

    قالب وبلاگ
    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ