loading...
هشتاد دانلود,دانلود بازی فوق کم حجم,نرم افزار,موبایل,کلیپ,جک,موسقی و آهنگ,عکس
هشتاد دانلود بازدید : 133 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم سینمایی فوق العاده زیبای بی مصرف ها 2010 + دوبله فارسی

سانسور شده ، مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران

ژانر فیلم : اکشن ، جنایی

تهیه کننده : اوی لرنر

کارگردان: سیلوستر استالون

نام لاتین :The_Expendables_2010

کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا

سال پخش : 2010 میلادی

کیفیت : HD-Rip

حجم :  619 مگابایت 

زبان : دوبله فارسی

ستارگان : سیلوستر استالون ، دولف لاندگرن ، جت لی ، میکی رورک ، بروس ویلیس ، آرنولد شوارزنگر ، جیسون استاتهام ، استیو آستین

خلاصه داستان : داستان فیلم «بی‌مصرف‌ها» درباره یک دسته مزدور میلیتاریستی است که هدایت این گروه به عهده بارنی راس (استالون) است. بارنی سردسته مزدوران جنگی است که هر کدام از اعضای این گروه مهارت جنگی ویژه‌ای دارند. به وی ماموریتی محول می‌شود تا همراه گروه مزدوران دیکتاتور ظالمی را در آمریکای‌جنوبی از بین ببرد...

موضوع : بخش دانلود دوبله فارسی , دانلود فیلم دوبله فارسی , 

هشتاد دانلود بازدید : 238 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (1)

DMZ North Korea از بازی های منتشر شده در سال 2007 به دست کمپانی Vivendi Games برای کامپیوتر می باشد که سبک شوتر سوم شخص و اکشن برای آن انتخاب شده است. داستان اصلی بازی، گروه تروریستی در کشور کره شمالی را روایت می کند که برای عملی کردن اهدافشان دست به گروگان گیری می زنند و این افراد را برای انجام عملیات خودشان تعلیم می دهند.

DMZ North Korea دانلود DMZ North Korea   بازی نبرد کره شمالی

هشتاد دانلود بازدید : 129 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن Movist یک مدیاپلیر قدرتمند برای پخش انواع فیلم‌ها در مک است. این اپلیکیشن در حالی که بسیار سبک است، توانایی پخش انواع فرمت‌های فیلم را داشته و همچنین از فرمت‌های زیرنویس srt و smi نیز ساپورت می‌کند. لطفاً‌ توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به OS X 10.6 و بالاتر نیاز دارید.

 

movist mac پخش فیلم با Movist 1.3.7   مک

 

 

password پخش فیلم با Movist 1.3.7   مکرمز فایل: www.downloadha.com

download پخش فیلم با Movist 1.3.7   مک لینک دانلود – 15 مگابایت | لینک کمکی

هشتاد دانلود بازدید : 450 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

بازی محبوب جی تی ای ۵ برای اندروید با دیتا کامل

GTA San Andreas 1.05

بازی GTA 5 را حتما تا به حال دیده اید.این بار می توانید بازی جی تی ای ۵ را با گرافیک عالی و دیتا کامل برای اندروید دانلود کنید.قابل توجه است که دیتا بازی GTA San Andreas  ۱٫۶ گیگابایت است.بازی GTA یکی از آن دسته بازی هایی است که هم در کنسول ها بازی و PC و هم در گوشی های موبایل توانسته است به محبوبیتی باور نکردنی دست پیدا کند. در بازی جی تی ای شما می توانید با ماشین ها مختلف و متنوع رانندگی کنید، آدم بکشید، ماشین بدزدید، کار کنید و پول درآورید، با موتور در خیابان های شهر با سرعت تمام حرکت کنید، سلاح بخرید و خیلی دیگر از کارهایی که در هیچ بازی مشابهی به این شکل وجود ندارند. در بازی GTA San Andreas شما نقش فردی سیاه پوست به نام CJ را برعهده دارید که باید ماموریت های مختلف و متنوع را انجام دهد. در این نسخه از بازی GTA قابلیت های جدید به بازی افزوده شده است که آن را بیشتر از پیش محبوب می کند، قابلیت هایی مثل دوچرخه سواری، شنا در دریا، هدایت هواپیما ها جنگی و مسافربری و … . تعداد شهر های موجود در بازی نیز بطور چشمگیری افزایش یافته اند و شما می توانید براحتی وارد هرکدام از آن ها شده ( البته پس از اینکه با انجام ماموریت ها مختلف حق ورود به آن ها را پیدا کردید ) سپس خانه هایی را برای خود خریداری کنید، حتی می توانید وارد این خانه ها شوید و با کنسول بازی، ساعاتی از بازی های ساده آتاری لذت ببرید.

هشتاد دانلود بازدید : 240 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی تفنگدار خشمگین برای اندروید

Angry Gunmans1

آیا دوست دارید با دانلود یک بازی جدید برای تبلت و گوشی اندروید خود، حال و هوای دنیای بازی های در سبک شوتر را زنده کنید؟ پس بازی جدید Angry Gunmans 4.2 را از دست ندهید ! به سمت دشمنان تیراندازی کنید ، گروگان ها را نجات دهید ، از تمامی مهارت ها و خلاقیت های خود در تیراندازی استفاده کنید و مراحل مختلف را با استفاده از تکنیک های منحصر به فرد تیراندازی پیش ببرید.بازی تفنگدار عصبانی از گرافیک کارتونی جالبی بهره می برد.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

درب دوئل جذاب گاوچران ها شرکت کنید ، هریک از دشمنان قصد دارند به سمت شما تیراندازی کنند ، اما شما نباید این اجازه را به آنان بدهید ! به محض آنکه گوشه ای از لباس ، شلوار و یا دست آنان را مشاهده کردید به سمت آنان شلیک کنید ؛ در واقع به آنان نشان دهید که کلانتر فعلی کیست ! بنابراین در روند این بازی بایست سعی کنید اولین تیرانداز باشید ؛ با گذر از مراحل ابتدائی ، دشمنان شما نیز قدرت و مهارت بیشتری پیدا می کنند و کم کم گذشتن از هر مرحله ، نیازمند دقت و مهارت بیشتری می شود. دقت داشته باشید که هر یک از دشمنان پیش روی شما بسیار حرفه ای و خطرناک هستند ، بنابراین در برابر دشمنان مسلح خود ، نباید لحظه ای غفلت کنید ! از مهم ترین نکات مثبت و دوست داشتنی در این بازی می توان به شخصیت های جالب و مختلف ، محیط جذاب بازی ، اسلحه های گوناگون و مراحل متعدد اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

هشتاد دانلود بازدید : 103 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی ورزشی بدمینتون ورژن ۲۰۱۴

 Badminton Jump Smash 2014 v1.2.42

اگر از طرفداران بازی های ورزشی هستید پیشنهاد ما دانلود بازی بدمینتون برای اندروید خودتان است.این بازی از گرافیک بسیار بالا برخوردار است.بدمینتون یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های ورزشی است، اگر شما هم از علاقه مندان به این ورزش هستید اکنون می توانید یک شبیه ساز کاملا حرفه و گرافیکی از بدمینتون را در گوشی موبایل اندروید خود داشته باشید. بازی Badminton Jump Smash 2014 یک بازی فوق العاده جذاب است که می تواند شما را بیش تر از همیشه به بازی بدمینتون علاقه مند کند. در این بازی شما در ابتدا با شیوه صحیح ضربه زدن به توپ و حتی چگونگی لمس صفحه نمایش موبایل آشنا خواهید شد، در ادامه نیز شما می توانید وسایل و تجهیزات خود را به دلخواه انتخاب کنید تا بهترین عملکرد را در بازی از خود نشان دهید. شما می توانید بازیکن را در سراسر زمین بازی جابجا کنید و این بدان معناست که جایگیری نیز یکی از مهمترین فاکتور ها موفقیت در این بازی است. نحوه ضربه زدن به توپ و حرکات مختلف بازیکن بسیار متنوع و مختلف می باشند و همین موضوع زیبایی بازی را افزایش داده است. موضوع دیگری که جذابیت بازی  Badminton Jump Smash 2014 v1.2.42 را افزایش داده است، وجود حرکت ها پرشی است که با انجام آن ها می توانید ضربات قوی تری را به سمت زمین طرف مقابل پرتاب کنید.

هشتاد دانلود بازدید : 157 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

بازی اعتیاد آور پرندگان خشمگین – Angry Birds Rio 2.2.0

بازی انگری بردز Angry Birds Rio 2.2.0

با دانلود آخرین ورژن از بازی انگری بردز ریو برای اندروید موافق هستید؟بدون شک شما هم با نام بازی پرطرفدار Angry Birds آشنایی دارید، یک بازی ساده و جذاب که هرکسی با شنیدن نام آن پرنده کوچک قرمز رنگی در ذهنش تداعی می شود. داستان بازی پرندگان خشمگین از این قرار است که خوک ها تخم ها پرنده ها را دزدیده اند و حالا این پرنده ها برای نجات جان جوجه های خود حتی حاضرند جان خود را فدا کنند. شما باید پرنده های مختلف را که در کمان قرار می گیرند را با زاویه ای مناسب به سمت اهداف پرتاب کنید تا بتوانید به مراحل بعدی دست پیدا کنید. اما این داستان کلی بازی پرندان خشمگین بود، در نسخه Angry Birds Rio 2.2.0 تغییرات چشمگیری دیده می شود از جمله اینکه در این نسخه هدف تنها نجات تخم پرندگان نیست و شما باید پرندگان دیگر را که در قفس هستند را نیز نجات دهید. تغییر چشمگیر دیگر وجود دشمنان مختلف است حتی پرندگان نیز به بازی افزوده شده اند تا جذابیت آن را چندین برابر کنند و بازی را از سبک همیشگی خارج کنند.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی در کنار یک ساحل زیبا جریان دارد که در پشت آن دریا و در پایین صفحه نیز مردم هستند. ساختمان ها و برج ها دفاعی دشمنان شما نیز دارای تفاوت های اساسی هستند و همین موضوع می تواند کار شما را سخت تر کنند برای مثال تپه های شنی و جعبه های چوبی و لاستیک های ماشین به بناهای موجود در بازی افزوده شده اند. این نسخه متفاوت و جذاب از بازی پرندگان خشمگین دارای ۲۴۰ مرحله مختلف و متنوع است که هر کدام از آن ها در مکانی با ویژگی ها خاص خود انجام می شوند، اما در کل این نسخه از بازی نسبت به نسخه قبلی خود دارای ۲۴۰ مرحله اضافی تر است. بازی Angry Birds Rio برخلاف سایر بازی ها نیازی به دیتا گیم و دیگر تنظیمات وقت گیر ندارد، تنها لازم است فایل نصبی را با بطور مستقیم دریافت و نصب کنید بعد آن می توانید بدون محدودیت زمانی از بازی انگری بردز کمال لذت را ببرید. امیدواریم از انجام این بازی زیبا، لذت ببرید.

هشتاد دانلود بازدید : 153 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

Zombie Killer از جمله بازی های کم حجم سیستم عامل اندروید در ژانر شوتر اول شخص از شرکت Italy Games است که اولین نسخه از آن در سال 2013 بر روی Googleplay قرار گرفت. داستان بازی، سال 2048 میلادی را روایت می کند، زمانی که ویروس خطرناک T در بین همه مردم جهان شیوع پیدا کرده و خیلی از افراد را کاملا به کنترل خود در آورده و به یک موجود بی اراده تبدیل کرده است.

Zombie Killer دانلود Zombie Killer   بازی نابودگر زامبی اندروید

تعداد انسان های خیلی کمی در جهان بازی Zombie Killer از شر این ویروس در امان مانده اند و سال هستند. در این میان بازیکن باید به عنوان قهرمانی وارد میدان شود و هر یک از افرادی را که تبدیل به زامبی شده است، به طور کامل نابود سازد تا این بیماری در کل جهان از بین برود و باری دیگر آرامش به زندگی انسان ها بازگردد. البته انجام چنین کاری بسیار مشکل و نیازمند وقت است، زیرا تعداد مردگان متحرک بیش از آن چیزیست که تصور می کنید.

هشتاد دانلود بازدید : 151 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

Prince of Persia TSOT یکی از نسخه های موفیت آمیز از سری بازی های شاهزاده پارسی برای کامپیوتر است که توسط شرکت Ubisoft در سال 2003 میلادی عرضه شده است. King Sharaman و پسرش حال از کشور هند گذشته اند و در حال ادامه مسیرشان در این ورژن از بازی هستند. شاهزاده نیز وقتی به شهر باز می گردد که دشمن همه جا را به آتش کشیده است و به تصرف خود در آورده است.

Prince of Persia TSOT دانلود Prince of Persia TSOT   بازی شاهزاده

دانلود در ادامه مطلب

هشتاد دانلود بازدید : 205 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

Topia نام یک بازی خلاقانه و متفاوت از شرکت Crescent Moon Games برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سبکی نزدیک به استراتژیک در 2014 انتشار یافته است. کره زمین مورد علاقه تان را در این بازی به وجود آورید و پستی ها و بلندی های آن را به طور کاملا اختیاری در نظر بگیرید تا در نهایت سرزمین های بسیار بزرگی با مساحت بالا را در اختیارتان داشته باشید.

Topia World Builder دانلود Topia   بازی ساخت کره زمین اندروید

دانلود در ادامه مطلب

هشتاد دانلود بازدید : 132 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی ماشین ۳ بعدی- Race The Traffic برای اندروید

بازی رالی

آیا برای انجام یک بازی مسابقه ی رالی در سبک بازی محبوب Traffic Racer آمادگی دارید؟این بازی را برای اندروید دانلود کنید. بازی محبوب Traffic Racer که چندی پیش جدیدترین نسخه از آن را در این مطلب برایتان به اشتراک گذاشتیم ، با آنکه مدت زمان کوتاهی از عرضه خود را در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت می گذراند ، با استقبال فراوانی از سوی کاربران رو به رو شد ؛ از این رو تعدادی دیگر از اینگونه بازی های با عناوین جدید توسعه داده و در فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته اند ، در این مطلب با شما هستیم در معرفی یکی دیگر از این بازی ها ، البته این بار در نمای ۳ بعدی !

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۴ و بالاتر

دانلود در ادامه مطلب

هشتاد دانلود بازدید : 106 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود Neon Shadow v1.33 Apk + Data بازی اکشن سایه های نئونی ویژه اندورید اگر دوست دارید یک بازی همه چی تمام در بخش ژانر اکشن تفنگی فضایی با گرافیک و گیم پلی عالی بازی کنید که داستان خوبی بهره میبرد که در نسخه جدید شما شاهد تغییرات جالب تری خواهید باو مراحل بیشتر نقشه های کامل تر برای حالت مولتی پلیر و خیلی موارد دیگر... این نسخه تمام امکانات بی نهایت را در اختیار شما قرار خواهد داد. از گرافیک و منابع بی نهایت بازی لذت ببرید.

پیشرفت های بشری برای بازسازی دنیا

داستان بازی در مورد آینده بشر است که به سطح بالایی از علم و دانش رسیده است و دارد با دستان خود به حیاتش پایان میدهد. عده ای به نام تیم نئون ها قصد دارند تا دوباره به بازسازی این جهان پرداخته و آن را از هر آلودگی پاک کنند با آنان همراه شوید و روایتی جالب را شاهد باشید.

بازی دو نفره بر روی انواع دیوایس ها و دو نفره در یک دستگاه برای تبلت ها

شما میتوانید این بازی را با دوستان خود به صورت چند نفره بازی کنید و از این بازی لذت ببرید. برای این کار کافیست چند گوشی اندرویدی را از طریق وای فای با هم متصل کنید. البته در نسخه جدید امکان بازی دو نفر بر روی یک تبلت نیز اضافه شده است.

دانلود نسخه جدید بازی بازی همراه با تغییرات عالی برای دانلود که با قیمتی معادل 0.99 دلار در استور گوگل پلی به فروش میرسد
دانلود بازی اکشن سایه های نئونی ویژه اندورید - Neon Shadow Apk + Data
 برای دانلود به ادامه مطلب بروید
هشتاد دانلود بازدید : 268 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)
لاک پشت های نینجا در بازی اندروید TMNT: ROOFTOP RUN v2.01 که می توانید با هر 4 شخصیت یعنی Leo, Donnie, Raph, و Mikey شروع به بازی کنید و هم بدوید و هم مبارزه کنید, بازی در بر روی پشت بام های ساختمان های موجود در شهر نیویورک است که باید با سرعت و پرش از موانع موجود عبور کنید و در همین حال دشمنان را که مزاحم شما هستند را نابود کنید و سکه های سبز رنگ جمع آوری کنید
حالت مبارزه را انتخاب کنید و ضربات سختی را به دشمنان خود وارد کنید تا پیروز میدان شوید, آماده مبارزه با غول آخر نیز باشد , جسه بزرگ آن ترسناک است اما با کمی تلاش و استفاده از تکنیک های خود خواهید توانست آن را نیز شکست دهید. در این نسخه که آخرین نسخه ارائه شده تا به حال است بهینه سازی و افزایش کارایی اضافه گردیده است, بازی به همراه فایل دیتا و... در سایت ما آماده دانلود است.

ویژگی ها بازی اندروید TMNT: ROOFTOP RUN v2.01:
• قابلیت درایو شل ریسر در خیابان های نیویورک
• پرش از موانع
• مبارزه لاک پشت های نینجا با قابلیت حرکت آهسته
• گرافیک سه بعدی
• گیم پلی زیبا و طولانی
• قابلیت ارتقا انواع سلاح ها و آیتم های موجود
• مخفیکاری و عملیات سری
لاک پشت های نینجا در بازی اندروید TMNT: ROOFTOP RUN v2.01
برای دانلود به ادامه مطلب بروید
هشتاد دانلود بازدید : 105 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)
 

lg-g3-screen-w600

دیجیاتو – به تازگی اطلاعاتی از داخل وبسایت رسمی ال جی به بیرون درز پیدا کرده که نشان می دهد این شرکت قصد دارد محصولی با کد LG D693 یا همان G3 Stylus را به بازار عرضه کند. 

به ادامه مطلب بروید

هشتاد دانلود بازدید : 162 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)
بازی آسفالت 8 : ایربورن آخرین نسخه ارائه شده برای اندروید
نصب صد در صد آفلاین به همراه فایل دیتا و تریلر و آموزش نصب بصورت تست شده و هماهنگ با تبلت و گوشی دارای سیستم عامل اندروید نسخه 2.3.3 و بالاتر
پیشنهاد ویژه سایت ما و قرار گرفتن در دسته برترین بازی های اندروید

بازی اتومبیل رانی آسفالت 8 که نسخه قدیمی تر آن با عنوان  در سایت ما نزدیک به 70 هزار دانلود داشته است. و در گوگل پلی این بازی تا 100 میلیون نصب داشته است, گرافیک بالا و تعداد مراحل متعدد و فیزیک واقعی به همراه افکت های صدای فوق العاده و آخرین اتومبیل های گرانقیمت آن را تبدیل به یکی از خارق العاده ترین بازی های اندروید تبدیل کرده است.البته شبیه سازی تصادفات در لحظه برخود اتومبیل ها با یکدیگر نیز از دلایل محبوبیت این بازی شده است و البته پرش به هوا زمانی که از مکان های شیب داری قصد دارید با سرعت عبور کنید.

دقت کنید به دلیل بالا بودن حجم آسفالت 8 بازی با 24 ساعت تاخیر برروی سایت قرار گرفت تا بتوانیم برروی چند گوشی اندروید آن را نصب کنیم: گوشی های نصب شده و تست شده بدین ترتیب می باشند: سونی xperia z نصب شد. Samsung galaxy tab 3 نصب شد, sony xperia ion نصب نشد. sony xperia sp نصب نشد, سامسونگ Galaxy s4 نصب شد, هوآوی جی 610 نصب نشد. البته ورژن ها و آپدیت ها متفاوت است, همچنین شایان ذکر است  بصورت 100 در 100 آفلاین قابل اجرا است.

در نسخه جدید 47 ماشین فوق العاده وجود دارند که 80 درصد آنها جدید هستند, و شبیه سازی آنها صد در صد تایید شده شرکت های سازنده آن است, اتومبیل هایی مانند: لامبورگینی Veneno و هیولای جاده بوگاتی ویرون و نهایت سرعت در فراری FXX و Pagani و zonda R که می توانید از هر کدام این  ها لذت ببرید.

9 مسابقه در مکان هایی مانند ونیز ایتالیا, ایسلند, صحرای نوادا و دیگر شهر ها و کشور های دنیا! به همراه آهنگ های جدید و با تعداد کلید میانبر پنهان که جذابیت بازی را دو چندان می کند.

دارای حالت چند نفره و بازی بصورت 8 نفر همزمان و به اشتراک گذاری رکورد های شما واگر شما نیز اهل بازی های مسابقه ای با کیفیت هستید این بازی را هرگز از دست ندهید برای دانلود فایل اصلی + نسخه بی نهایت و تریلر و تصویری های بازی با ادامه مطلب همراه باشید.

امتیاز 4.4 از 5 یکی از برترین بازی های اندروید تا 50 میلیون نصب به همراه دیتا و تریلر - قرار گرفتن آخرین نسخه و نسخه بینهایت
Asphalt 8: Airborne بازی اندروید آسفالت آخرین نسخه + دیتا + تریلر + با گرافیک خارق العاده

تغییرات نسخه جدید Asphalt 8: Airborne 1.3.0l:

- اتومبیل های جدید و شگفت انگیز از جمله: مک لارن 2014 p1 و فراری قدرتمند Testarossa و دوج چلنجر و فورد f-150

- کاوش در شرق دور: مسابقه در آسیا و دیوار بزرگ چین

- به همراه 6 آهنگ اضافه شده فوق العاده که هرگز مانند آن را ندیده اید

- اضافه شدن نیروی اسب بخار برای توان ماشین ها

ویژگی ها:

- وجود ۸ فصل و ۱۸۰ مرحله در حالت حرفه ای

- تصویر بسیار واقعی در هنگام تصادف و …

- وجود عوامل جدید و زیبای دیگر نهفته در بازی

- جود سیستم آسیب دقیق وارد شده به اتومبیل

- قابلیت مولتی پلیر و چالش های جدید

- قابلیت بازی ۸ نفر به صورت همزمان

- اشتراک گذاشتن دستاورد ها و مسابقات با سرعت حداکثر و آهنگ های فوق العاده حین رانندگی و گرافیک بالا

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

هشتاد دانلود بازدید : 82 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Directx

احتمالا تا به حال نام ‪DirectX‬ را زیاد شنیده اید. گاهی اوقات هنگام نصب بعضی بازی ها و نرم افزارها، مجبور شده اید که ‪DirectX‬ را هم نصب کنید. یا اخیرا در مورد پشتیبانی ‪DirectX 11‬ در کارت های گرافیک زیاد شنیده اید. پس احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که ‪DirectX‬ چیست و در واقع چه کاری انجام می دهد؟ عده ای از شما نیز با وظیفه ی دایرکت ایکس آشنا هستید و می خواهید بدانید که چه چیز هایی به ‪Direct X11‬ اضافه شده است.  ‎

یکی از رابط های برنامه کاربردی یا ‪API‬ هایی که همواره بسیار مورد توجه تولید کنندگان سخت افزار و برنامه نویسان بوده، ‪DirectX‬ است. اما این توجه به خاطر چیست؟ در گذشته برنامه نویسان سیستم عامل داس ‪)DOS)‬ مجبور بوده اند که برای نوشتن برنامه های خود، مستقیما با سخت افزار ها در ارتباط باشند. نتیجه هم این بود که برنامه های آنان، فقط با چند سخت افزار خاص اجرا می شد و این مساله کار را بسیار سخت می کرد. اما از زمانی که مایکروسافت ‪DX‬ را ابداع کرد، کارها بسیار راحت تر شد و حالا این دایرکت ایکس است که مسئول برقراری ارتباط بین سخت افزارها و نرم افزاها است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

هشتاد دانلود بازدید : 78 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

 

دختران اینترنتی, مطالب خنده دار, ازدواج اینترنتی

 عروس خانم دوشیزه سوسک سیاه آیا وکیلم شما را به مهر:
-گوگل عدد سکه بهار آزادی
- یک وب کم
- سند یک سایت اینترنت اختصاصی دات کام
- یک مودم ADSL
- اینترنت پرسرعت به اندازه طول عمر نوح!
- LCD و شمعدان
- یک هدست بی سیم
- چهارده روم اختصاصی به نیت چهارده…
- پنج گیگا بایت میل باکس اختصاصی به نیت پنج…

به عقد دائم آقای فری فر فری در بیاورم؟
- جمعیت حاضر: عروس رفته آف هاش رو چک کنه!!!
- حاج آقا: برای بار دوم آیا وکیلم ؟
- جمعیت حاضر: عروس رفته ویروس کش آپدیت کنه!!
- حاج آقا!!!BUZZ
- برای بار سوم خفم کردی آیا وکیلم ؟
- عروس : با اجازه بزرگترهای ROOM بله

هشتاد دانلود بازدید : 77 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

   روی علامت مثبت خیره شوید! دایره چشمک زن را چه رنگی میبینید؟

 

5 ثانیه به این شکل خیره بشین. اگر دیوانه نشدین میبینین که کمانها به تدریج از بین میرن و دوباره به عنوان قطعه ای از یک کمان دیگه شکل می گیرن.

 

                       چشمهايتان رو عکس بچرخانيد؟

هشتاد دانلود بازدید : 1066 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Rambo The Video Game رمبو بازی ویدئویی یکی دیگر از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی شوتر است که توسط  Teyon طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Reef Entertainment در تاریخ ۱۹ فوریه سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 به بازار عرضه شده است . بازی بر اساس سری فیلم های رمبو ساخته شده است و پلیر نقش جان رمبو را در بازی ایفا می کند . First Blood اولین خون , First Blood Part II اولین خون قسمت ۲ و Rambo III رمبو ۳ همگی در این نسخه از بازی طراحی شده است و پایه و اساس گیم پلی بازی را تشکیل می دهند . اولین تیزر بازی توسط Machinima منتشر شد که حاوی تصاویری از فیلم قبلی رمبو بود .

Rambo.The.Video.Game.6.www.Download.ir

یکی از ویژگی های این بازی وجود صدای سیلوستر استالون از فیلم رامبو برای این بازی است همچنین تعدادی از موسیقی‌های متن ساخته شده برای فیلم‌ ها نیز در این بازی شنیده می شود . همانطور که گفته شد در این نسخه از بازی , پلیر نقش جان رمبو را دارد که از تاکتیک های خفی برای مخفی شدن از دید دشمنان , مبارزه با دشمنان با استفاده از چاقو و اسلحه و استفاده از پوشش برای جلوگیری از آتش بهره می برد همچنین انهدام تمامی اشیا در بازی به طور دقیقی طراحی و شبیه سازی شده است . همانطور که از تریلر و عکس های بازی به نظر می رسد بازی از گرافیک خوبی برخوردار بوده ولی باید ببینیم که بازی – فیلم می تواند گیمرها را راضی کند . در صورت انتشار بازی شما می توانید این بازی را از سرورهای قدرتمند هشتاد دانلود دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

Rambo.The.Video.Game.7.www.Download.ir

 

مشخصات بازی Rambo The Video Game :

نام بازی : Rambo The Video Game

نام بازی (فارسی) : رمبو بازی ویدئویی

پلتفرم : PC

کرک : ریلودد Reloaded

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۴

شرکت سازنده : Teyon

منتشر کننده : Reef Entertainment

سبک بازی : اکشن و نقش آفرینی شوتر

 

تصاویری از محیط بازی Rambo The Video Game

Rambo.The.Video.Game.3.www.Download.ir

Rambo.The.Video.Game.4.www.Download.ir

Rambo.The.Video.Game.5.www.Download.ir

Rambo.The.Video.Game.1.www.Download.ir

Rambo.The.Video.Game.2.www.Download.ir

 

تریلر بازی Rambo The Video Game

Rambo The Video Game

 

حداقل سیستم بازی Rambo The Video Game :

OS : Win XP, Vista, 7, 8, 8.1
CPU : Core 2 Duo 2.8, AMD X2 3.1
RAM : 2GB
Graphics : DirectX10 compatible, Nvidia, AMD ATI or Intel DX11 compatible
Faster than GeForce 8800, GeForce 630, Radeon 3870 or Intel HD 4400
Graphics Card Memory : 512MB
HDD : 8GB

 

سیستم پیشنهادی Rambo The Video Game :

OS : Win XP, Vista, 7, 8, 8.1
CPU : Core i5 or modern Core i3 4 thread
RAM : 4GB
Graphics : GeForce GT 650, Radeon 6970
Graphics Card Memory : 2GB
HDD:  ۸GB

 

 

دانلود بازی کامپیوتر Rambo The Video Game رمبو بازی ویدئویی با لینک مستقیم از سایت هشتاد دانلود

 

27

مشخصات


شرکت سازنده: Teyon 

حجم فایل: 6.85 گیگابایت 

تاریخ انتشار: 1392/11/14

رمز عبور

www.80dl.tk

هشتاد دانلود بازدید : 178 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود رایگان بازی جدید و ماجراجویانه Dear Esther 2012

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک ▐

با یکی دیگر از بازی های ماجراجویانه در خدمت شما هستیم. انتشار یک بازی زیبای دیگر با عنوان اختصاری Dear Esther که توسط کمپانی های جویای نام Robert Briscoe & Thechineseroom ساخت و روانه بازار شده است، بهترین تیتری که برای این بازی زیبا می توان انتخاب کرد از نظر منتقدین بازی این جمله است:جزیره متروکه ،یک مرد از دست رفته، خاطرات یک سقوط مرگبار، برگرفته از یک کتاب نوشته شده توسط کاوشگر در حال مرگ است.بازی داستان شخصیتی به نام استر را روایت میکند که برای کاووش در دنیای ناشناخته اطرافش پا به یک جزیره دور افتاده و متروک جایی در جزایر هیبرید واقع در غرب اسکاتلند کنونی میگذارد که مخاطرات بسیاری را برای او به همراه دارد و تنها همدم او در این مسیر نوشتن خاطرات اش از این ناحیه است که تبدیل به یک کتاب پر طرفدار میشود.گیم پلی بازی یک گیم پلی سنتی و داستان محور است و بازی دارای گرافیک مناسب همراه با تصاویر بسیار زیبا و خارق العاده ای از محیط های طبیعی این جزیره متروکه است که می تواند هر چشمی را خیره و مبهوت خود سازد. و باید در یک کلام گفت محیط های زیبا با موسیقی متن فیلم نفس گیر کمک میکند به سازنده بازی  برای گفتن یک داستان قدرتمند از عشق، از دست دادن، احساس گناه و رستگاری.هم اکنون می توانید نسخه سالم و تست شده این بازی را از وب سایت هشتاد دانلود دریافت نمائید.

 

منبع بخشی از توضیحات: قرن مجازی ایرانیان

تصاویری از محیط بازی :

Dear Esther ScreenShot 1

Dear Esther ScreenShot 2

Dear Esther ScreenShot 3

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7
Cpu: Intel core 2 duo 2.4GHz or higher
Ram: 2 GB
Video Card: Shader model 3.0. NVidia 7600, ATI X1600 or bette
DirectX: DirectX ۹٫۰
Hard Drive: 2 GB

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

حجم 990 مگابایت

پسورد:www.up.80dl.tk

♦♦ روش نصب و کرک ♦♦

پس از Extract فایل فشرده چنانچه که با فایل ISO. مواجه شدید، به راهنمای فایل های ISO و Bin مراجعه کنید.

جهت نصب بازی از فایل Setup.exe استفاده کنید.

و برای کرک کردن بازی محتویات پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی کنید.

 دانلود کرک نهایی Skidrow به صورت جداگانه ►

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود.قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام اپراتور همراه استفاده میکنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 354
  • بازدید سال : 2,987
  • بازدید کلی : 113,813
  • کدهای اختصاصی

    كد جلوگيري از راست كليك موس

    قالب وبلاگ
    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ