loading...
هشتاد دانلود,دانلود بازی فوق کم حجم,نرم افزار,موبایل,کلیپ,جک,موسقی و آهنگ,عکس
هشتاد دانلود بازدید : 240 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی تفنگدار خشمگین برای اندروید

Angry Gunmans1

آیا دوست دارید با دانلود یک بازی جدید برای تبلت و گوشی اندروید خود، حال و هوای دنیای بازی های در سبک شوتر را زنده کنید؟ پس بازی جدید Angry Gunmans 4.2 را از دست ندهید ! به سمت دشمنان تیراندازی کنید ، گروگان ها را نجات دهید ، از تمامی مهارت ها و خلاقیت های خود در تیراندازی استفاده کنید و مراحل مختلف را با استفاده از تکنیک های منحصر به فرد تیراندازی پیش ببرید.بازی تفنگدار عصبانی از گرافیک کارتونی جالبی بهره می برد.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

درب دوئل جذاب گاوچران ها شرکت کنید ، هریک از دشمنان قصد دارند به سمت شما تیراندازی کنند ، اما شما نباید این اجازه را به آنان بدهید ! به محض آنکه گوشه ای از لباس ، شلوار و یا دست آنان را مشاهده کردید به سمت آنان شلیک کنید ؛ در واقع به آنان نشان دهید که کلانتر فعلی کیست ! بنابراین در روند این بازی بایست سعی کنید اولین تیرانداز باشید ؛ با گذر از مراحل ابتدائی ، دشمنان شما نیز قدرت و مهارت بیشتری پیدا می کنند و کم کم گذشتن از هر مرحله ، نیازمند دقت و مهارت بیشتری می شود. دقت داشته باشید که هر یک از دشمنان پیش روی شما بسیار حرفه ای و خطرناک هستند ، بنابراین در برابر دشمنان مسلح خود ، نباید لحظه ای غفلت کنید ! از مهم ترین نکات مثبت و دوست داشتنی در این بازی می توان به شخصیت های جالب و مختلف ، محیط جذاب بازی ، اسلحه های گوناگون و مراحل متعدد اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

هشتاد دانلود بازدید : 103 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی ورزشی بدمینتون ورژن ۲۰۱۴

 Badminton Jump Smash 2014 v1.2.42

اگر از طرفداران بازی های ورزشی هستید پیشنهاد ما دانلود بازی بدمینتون برای اندروید خودتان است.این بازی از گرافیک بسیار بالا برخوردار است.بدمینتون یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های ورزشی است، اگر شما هم از علاقه مندان به این ورزش هستید اکنون می توانید یک شبیه ساز کاملا حرفه و گرافیکی از بدمینتون را در گوشی موبایل اندروید خود داشته باشید. بازی Badminton Jump Smash 2014 یک بازی فوق العاده جذاب است که می تواند شما را بیش تر از همیشه به بازی بدمینتون علاقه مند کند. در این بازی شما در ابتدا با شیوه صحیح ضربه زدن به توپ و حتی چگونگی لمس صفحه نمایش موبایل آشنا خواهید شد، در ادامه نیز شما می توانید وسایل و تجهیزات خود را به دلخواه انتخاب کنید تا بهترین عملکرد را در بازی از خود نشان دهید. شما می توانید بازیکن را در سراسر زمین بازی جابجا کنید و این بدان معناست که جایگیری نیز یکی از مهمترین فاکتور ها موفقیت در این بازی است. نحوه ضربه زدن به توپ و حرکات مختلف بازیکن بسیار متنوع و مختلف می باشند و همین موضوع زیبایی بازی را افزایش داده است. موضوع دیگری که جذابیت بازی  Badminton Jump Smash 2014 v1.2.42 را افزایش داده است، وجود حرکت ها پرشی است که با انجام آن ها می توانید ضربات قوی تری را به سمت زمین طرف مقابل پرتاب کنید.

هشتاد دانلود بازدید : 157 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

بازی اعتیاد آور پرندگان خشمگین – Angry Birds Rio 2.2.0

بازی انگری بردز Angry Birds Rio 2.2.0

با دانلود آخرین ورژن از بازی انگری بردز ریو برای اندروید موافق هستید؟بدون شک شما هم با نام بازی پرطرفدار Angry Birds آشنایی دارید، یک بازی ساده و جذاب که هرکسی با شنیدن نام آن پرنده کوچک قرمز رنگی در ذهنش تداعی می شود. داستان بازی پرندگان خشمگین از این قرار است که خوک ها تخم ها پرنده ها را دزدیده اند و حالا این پرنده ها برای نجات جان جوجه های خود حتی حاضرند جان خود را فدا کنند. شما باید پرنده های مختلف را که در کمان قرار می گیرند را با زاویه ای مناسب به سمت اهداف پرتاب کنید تا بتوانید به مراحل بعدی دست پیدا کنید. اما این داستان کلی بازی پرندان خشمگین بود، در نسخه Angry Birds Rio 2.2.0 تغییرات چشمگیری دیده می شود از جمله اینکه در این نسخه هدف تنها نجات تخم پرندگان نیست و شما باید پرندگان دیگر را که در قفس هستند را نیز نجات دهید. تغییر چشمگیر دیگر وجود دشمنان مختلف است حتی پرندگان نیز به بازی افزوده شده اند تا جذابیت آن را چندین برابر کنند و بازی را از سبک همیشگی خارج کنند.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی در کنار یک ساحل زیبا جریان دارد که در پشت آن دریا و در پایین صفحه نیز مردم هستند. ساختمان ها و برج ها دفاعی دشمنان شما نیز دارای تفاوت های اساسی هستند و همین موضوع می تواند کار شما را سخت تر کنند برای مثال تپه های شنی و جعبه های چوبی و لاستیک های ماشین به بناهای موجود در بازی افزوده شده اند. این نسخه متفاوت و جذاب از بازی پرندگان خشمگین دارای ۲۴۰ مرحله مختلف و متنوع است که هر کدام از آن ها در مکانی با ویژگی ها خاص خود انجام می شوند، اما در کل این نسخه از بازی نسبت به نسخه قبلی خود دارای ۲۴۰ مرحله اضافی تر است. بازی Angry Birds Rio برخلاف سایر بازی ها نیازی به دیتا گیم و دیگر تنظیمات وقت گیر ندارد، تنها لازم است فایل نصبی را با بطور مستقیم دریافت و نصب کنید بعد آن می توانید بدون محدودیت زمانی از بازی انگری بردز کمال لذت را ببرید. امیدواریم از انجام این بازی زیبا، لذت ببرید.

هشتاد دانلود بازدید : 321 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

Watch Dogs | Region Free | Lt3 | ISO Format

Watch Dogs [ایکس باکس - XBOX]

| دانلود بازی سگ های نگهبان – Watch Dogs برای ایکس باکس با لینک مستقیم |

| نسخه کامل با فرمت ISO برای LT3 با Region Free  در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

سگ های نگهبان – Watch Dogs (ایکس باکس – XBOX)

 

 

 

توضیحات بازی: سگ‌های نگهبان (به انگلیسی: Watch Dogs)‏ (به تلطیف سگ‌های_نگهبان (به انگلیسی: WATCH_DOGS)‏) یک بازی جهان-باز اکشن-ماجرایی مخفی‌کاری ویدیویی درحال تولید است که توسط یوبی‌سافت مونترآل توسعه یافته و بوسیلهٔ یوبی‌سافت برای ویندوز، پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، وی یو، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. مراکز سگ‌های نگهبان به بازیکن این قابلیت را می‌دهد تا برای بدست گرفتن سیستم‌های مختلفت الکترونیکی، بدست آودن و کنترل اطلاعات و یا از بین بردن آن‌ها به آن نفوذ کند. این بازی برای اولین بار در کنفرانس مطبوعاتی یوبی‌سافت در E3 2012 معرفی شد.
در بازی‌ای به سبک سگ‌های نگهبان، بازیکنان کنترل مردی به‌نام آیدن پیرس «Aiden Pearce» (با صدای نوام جنکینز) را بدست می‌گیرند که می‌تواند به دستگاه‌های الکترونیکی مختلف محافظت شده به سیستم‌عامل مرکزی شهر (ctOS) نفوذ کند؛ و به بازی‌باز این اجازه داده می‌شود تا راه‌های مختلفی را برای ردکردن مراحل بازی بپیماید. به‌طور مثال هک کردن تلفن‌های همراه مردم به‌منظور بازیابی داده‌های بانکی و سرقت منابع مالی، ایجاد اختلال در عملکرد تجهیزات برای منحرف کردن دیگر کاراکترها و هک کردن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی جهت بوجود آوردن تصادف. بازیکنان همچنین می‌توانند اطلاعات غیرنظامیان (افراد معمولی) را از طریق افزودن فیدهای اصل بدست آوردند که منجر به فراهم آمدن اطلاعات مربوط به شخصیت، سلامت و رفتار افراد می‌شود. هدف‌ها در نمایشگاه‌ها و مراسم‌ها به نمایش درمی‌آیند که مشمول پیدا کردن اهداف خاص و به‌قتل رساندن آنها، گریز از دست پلیس و دنبال کردن قربانیان، به منظور متوقف کردن قاتلان آنها می‌باشد. مبارزه از مخفی‌کاری و پارکور، همراه با مکانسیم تیراندازی سوم شخص مبتنی بر پوشش (cover-based) تشکیل شده است. از ویژگی‌های سخت بازی، ویژگی چندنفره بودن آنلاین آن است که در آن بازیکن دیگر می‌تواند دوربین‌های مداربسته را کنترل کند و در تلاش است تا بازیکن اصلی را هک کند.

یوبی‌سافت مونترآل کار توسعهٔ سگ‌های نگهبان را در سال ۲۰۱۰ آغاز کرد. جاناتان مورین مدیر خلاق یوبی‌سافت مونترآل اشاره کرد بازی سگ‌های نگهبان طراحی شده تا «فراتز از بازی‌های جهان-باز امروزی» عمل کند، همهٔ اینها به استفاده از اطلاعات به‌عنوان طراحی یک هدف و اجازه به بازیکنان جهت کنترل تمام نقاط شهر از طریق مکانیک‌های هک آن برمی گردد.
طراحی مدل ها و شخصیت های اصلی و حتی فرعی در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. نورپردازی و سایه زنی از جنس نسل بعد است و وجود جزئیات در صحنه ها بیداد می کند. اما ضعف بزرگی که در این زمینه وجود داشت، برش صفحه (Screen Tearing) در بسیاری از صحنه ها بود که اصلاً از چنین عنوانی انتظار نمی رود. امیدواریم مشکلاتی از این قبیل در نسخه نهایی بازی وجود نداشته باشد، به خصوص وقتی که قرار است ابتدا این عنوان را روی کنسول های ضعیف تر نسل حاضر تجربه کنیم. شاید نشست خبری Sony با عدم رونمایی PS4 نتوانست انتظارات را آن طور که باید و شاید برآورده کند، اما نمایش خیره کننده بازی هایی همچون Watch Dogs و برخی عناوین فوق العاده دیگر سرپوشی بر این کم کاری Sony گذاشته و باعث شد تا این کمبود زیاد هم احساس نشود. قطعاً با انتشار این بازی در سبک ماجرایی یک گام به جلوتر حرکت خواهیم کرد.  

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

هشتاد دانلود بازدید : 190 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Angry Birds بی شک موفق ترین و پرفروشترین بازی موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۰ میلادی می باشد که دارای ۱۹۵ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است. امروز ، نسخه جدید این بازی یعنی Angry Birds v1.5.2 عرضه شده است. این نسخه از بازی تغییراتی در آن ایجاد شده و بسیاری از مشکلات بازی برطرف شده است. شما می توانید این نسخه از بازی را برای کامپیوتر به همراه کرک تست شده و سالم از هم اکنون از وبسایت دانلودها به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

angry دانلود بازی Angry Birds v1.5.2 برای PC

 

 

source دانلود بازی Angry Birds v1.5.2 برای PC توضیحات نصب بازی: پس از اتمام نصب بازی ، فایل موجود در پوشه Crack را در مسیر نصب بازی جایگزین نمایید . سپس بازی را با هر سریال نامبر که خود انتخاب می کنید ، رجیستر نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بی نظیر نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج: 

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

 

password دانلود بازی Angry Birds v1.5.2 برای PCپسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی Angry Birds v1.5.2 برای PC لینک دانلود – 39.8 مگابایت | لینک کمکی

هشتاد دانلود بازدید : 577 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

حتما شما هم جزو افرادی هستید که بازی همسایه جهنمی را بازی کرده اید. یک بازی جالب با ایده ای نو و خلاقانه که می‌بایست همسایه خود رو اذیت کنید. بازی که امروز قصد معرفی آن را داریم یک بازی به همان صورت است که با حجم بسیار کم ارائه شده و از گرافیک نسبتا خوبی هم برخوردار است شما باید در این بازی، همسایه‌ها را تا حد ممکن آزار دهید!

Guter Trennung

Guter Trennung | Size: 15 MB | Direct Link

 

dl دانلود یاهو مسنجر نسخه نهایی   Yahoo! Messenger v11.0.0.1751 Final دانلود با لینک مستقیم و حجم ۱۴٫۷ مگابایت
pass دانلود یاهو مسنجر نسخه نهایی   Yahoo! Messenger v11.0.0.1751 Final پسورد فایل: www.80dl.tk

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام اپراتور همراه استفاده میکنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 440
  • بازدید سال : 3,073
  • بازدید کلی : 113,899
  • کدهای اختصاصی

    كد جلوگيري از راست كليك موس

    قالب وبلاگ
    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ