loading...
هشتاد دانلود,دانلود بازی فوق کم حجم,نرم افزار,موبایل,کلیپ,جک,موسقی و آهنگ,عکس
هشتاد دانلود بازدید : 321 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

Watch Dogs | Region Free | Lt3 | ISO Format

Watch Dogs [ایکس باکس - XBOX]

| دانلود بازی سگ های نگهبان – Watch Dogs برای ایکس باکس با لینک مستقیم |

| نسخه کامل با فرمت ISO برای LT3 با Region Free  در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

سگ های نگهبان – Watch Dogs (ایکس باکس – XBOX)

 

 

 

توضیحات بازی: سگ‌های نگهبان (به انگلیسی: Watch Dogs)‏ (به تلطیف سگ‌های_نگهبان (به انگلیسی: WATCH_DOGS)‏) یک بازی جهان-باز اکشن-ماجرایی مخفی‌کاری ویدیویی درحال تولید است که توسط یوبی‌سافت مونترآل توسعه یافته و بوسیلهٔ یوبی‌سافت برای ویندوز، پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، وی یو، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. مراکز سگ‌های نگهبان به بازیکن این قابلیت را می‌دهد تا برای بدست گرفتن سیستم‌های مختلفت الکترونیکی، بدست آودن و کنترل اطلاعات و یا از بین بردن آن‌ها به آن نفوذ کند. این بازی برای اولین بار در کنفرانس مطبوعاتی یوبی‌سافت در E3 2012 معرفی شد.
در بازی‌ای به سبک سگ‌های نگهبان، بازیکنان کنترل مردی به‌نام آیدن پیرس «Aiden Pearce» (با صدای نوام جنکینز) را بدست می‌گیرند که می‌تواند به دستگاه‌های الکترونیکی مختلف محافظت شده به سیستم‌عامل مرکزی شهر (ctOS) نفوذ کند؛ و به بازی‌باز این اجازه داده می‌شود تا راه‌های مختلفی را برای ردکردن مراحل بازی بپیماید. به‌طور مثال هک کردن تلفن‌های همراه مردم به‌منظور بازیابی داده‌های بانکی و سرقت منابع مالی، ایجاد اختلال در عملکرد تجهیزات برای منحرف کردن دیگر کاراکترها و هک کردن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی جهت بوجود آوردن تصادف. بازیکنان همچنین می‌توانند اطلاعات غیرنظامیان (افراد معمولی) را از طریق افزودن فیدهای اصل بدست آوردند که منجر به فراهم آمدن اطلاعات مربوط به شخصیت، سلامت و رفتار افراد می‌شود. هدف‌ها در نمایشگاه‌ها و مراسم‌ها به نمایش درمی‌آیند که مشمول پیدا کردن اهداف خاص و به‌قتل رساندن آنها، گریز از دست پلیس و دنبال کردن قربانیان، به منظور متوقف کردن قاتلان آنها می‌باشد. مبارزه از مخفی‌کاری و پارکور، همراه با مکانسیم تیراندازی سوم شخص مبتنی بر پوشش (cover-based) تشکیل شده است. از ویژگی‌های سخت بازی، ویژگی چندنفره بودن آنلاین آن است که در آن بازیکن دیگر می‌تواند دوربین‌های مداربسته را کنترل کند و در تلاش است تا بازیکن اصلی را هک کند.

یوبی‌سافت مونترآل کار توسعهٔ سگ‌های نگهبان را در سال ۲۰۱۰ آغاز کرد. جاناتان مورین مدیر خلاق یوبی‌سافت مونترآل اشاره کرد بازی سگ‌های نگهبان طراحی شده تا «فراتز از بازی‌های جهان-باز امروزی» عمل کند، همهٔ اینها به استفاده از اطلاعات به‌عنوان طراحی یک هدف و اجازه به بازیکنان جهت کنترل تمام نقاط شهر از طریق مکانیک‌های هک آن برمی گردد.
طراحی مدل ها و شخصیت های اصلی و حتی فرعی در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. نورپردازی و سایه زنی از جنس نسل بعد است و وجود جزئیات در صحنه ها بیداد می کند. اما ضعف بزرگی که در این زمینه وجود داشت، برش صفحه (Screen Tearing) در بسیاری از صحنه ها بود که اصلاً از چنین عنوانی انتظار نمی رود. امیدواریم مشکلاتی از این قبیل در نسخه نهایی بازی وجود نداشته باشد، به خصوص وقتی که قرار است ابتدا این عنوان را روی کنسول های ضعیف تر نسل حاضر تجربه کنیم. شاید نشست خبری Sony با عدم رونمایی PS4 نتوانست انتظارات را آن طور که باید و شاید برآورده کند، اما نمایش خیره کننده بازی هایی همچون Watch Dogs و برخی عناوین فوق العاده دیگر سرپوشی بر این کم کاری Sony گذاشته و باعث شد تا این کمبود زیاد هم احساس نشود. قطعاً با انتشار این بازی در سبک ماجرایی یک گام به جلوتر حرکت خواهیم کرد.  

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

هشتاد دانلود بازدید : 142 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی نبرد ژنرال ها ۱ | Command & Conquer Generals v1

راهنمایی نصب:

۱-ابتدا فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
۲-فایل setup.bat را اجرا کنید و اجازه دهید تا تمامی فایل ها unzip شود.
۳-فایل keygen.exe را اجرا کنید و کد جنریت شده را بر روی فایل keyinsert.exe کپی نمایید.
۴-فایل redist را اجرا نمایید و تا اتمام آن کمی صبر نمایید.
۵-فایل Generals.exe را برای شروع بازی اجرا نمایید(در این قسمت کمی برای بالا آمدن بازی صبور باشید).

 

 

حجم تقریبی:۱۸۱ MB

 

 

بازی نبرد ژنرال ها 1 | Command & Conquer Generals v1
هشتاد دانلود بازدید : 147 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Wargame Red Dragon سومین نسخه از سری بازی های Wargame در سبک استراتژی درلحظه می باشد که توسط کمپانی Eugen Systems تولید شده است. در این نسخه، برای اولین بار بازی از فضای نبردهای اروپایی خارج شده و به اختلافات موجود در آسیا در سال های ۱۹۷۵ تا ۱۹۹۱ می پردازد. پنج دولت جدید که از جمله ی آن ها می توان به کره شمالی و چین اشاره نمود، به نیروهای سری بازی های Wargame اضافه شده اند و بیش از ۴۵۰ ابزار جدید در بازی تعبیه شده است. زمین های جدید برای مبارزه و سبک بازی های دریایی، فرصت هایی را برای گیمرها بوجود آورده تا بتوانند طعم جدیدی از بازی های استراتژیک را بچشند! هر یک از گروه های جنگی با بیش از ۱۳۰۰ وسیله ی جنگی و تفکر منحصر به فرد خود مجهز شده اند و این کار با ریزبینانه ترین توضیحات واز مدل واقعی آن ها ساخته شده است.

 
حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: WINDOWS XP SP3/WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7/WINDOWS 8
Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.5 GHZ
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: 256 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 3.0 COMPATIBLE ATI RADEON X1800 GTO/NVIDIA GEFORCE 7600 GT/INTEL HD 3000 OR HIGHER
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 20 GB available space
Sound Card: DIRECTX 9 COMPATIBLE
Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR ONLINE GAMING



 
توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:
دانلود پارت ۱
دانلود پارت ۲
دانلود پارت ۳
دانلود پارت ۴
دانلود پارت ۵
دانلود پارت ۶
دانلود پارت 7
دانلود پارت 8
دانلود پارت 9
دانلود پارت 10
دانلود پارت 11
دانلود پارت 12
دانلود پارت 13

omid بازدید : 171 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی جدید فرمان فتح با نام AAA Frostbite 2 بهترین بازی استراتژیکی می باشد.

در این بازی شما به عنوان بازیکن می توانید با گروه های مختلف به بازی بپردازید و برای بدست آوردن منابع و ساخت ساز و انجام عملیات ها مبارزه کنید در این نسخه تانک های جدید سربازان جدید وهمجنین جت های جنگی جدیدی اضافه شده است و فضای بازی فیزیکی پویا و فرحبخش است در نهایت این بازی هر آنچه که شما از یک بازی استراتژیکی انتظار دارید به شما ارایه می دهد. فرمان فتح بر اساس بازخورد جامعه متحول شده است و  مجموعه وسیعی از محتوای تازه را به ما نشان می دهد. همچنین بازی شبکه ای نیز به خوبی طراحی شده است.

CC 450x197 300x131 جدید ترین نسخه بازی زیبای استراتژیکی فرمان فتح:Command & ConquerAAA Frostbite 2

در آخر بهتر است درباره گرافیک فوق العاده بازی نیز سحنی بگوییم گرافیک بازی نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت زیادی کرده است و پویایی و جلوه های بصری بازی را به خوبی نمایش می دهد.

command and conquer 300x168 جدید ترین نسخه بازی زیبای استراتژیکی فرمان فتح:Command & ConquerAAA Frostbite 2

command conquer generals2 1 300x168 جدید ترین نسخه بازی زیبای استراتژیکی فرمان فتح:Command & ConquerAAA Frostbite 2

 

 

 

password عکس گرفتن از صفحه گوشی های اندروید با Screenshot It 2.03پسورد فایل : www.80dl.tk

download عکس گرفتن از صفحه گوشی های اندروید با Screenshot It 2.03 دانلود با لینک مستقیم(لینک خراب است)

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام اپراتور همراه استفاده میکنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 359
  • بازدید سال : 2,992
  • بازدید کلی : 113,818
  • کدهای اختصاصی

    كد جلوگيري از راست كليك موس

    قالب وبلاگ
    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ