loading...
هشتاد دانلود,دانلود بازی فوق کم حجم,نرم افزار,موبایل,کلیپ,جک,موسقی و آهنگ,عکس
هشتاد دانلود بازدید : 129 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن Movist یک مدیاپلیر قدرتمند برای پخش انواع فیلم‌ها در مک است. این اپلیکیشن در حالی که بسیار سبک است، توانایی پخش انواع فرمت‌های فیلم را داشته و همچنین از فرمت‌های زیرنویس srt و smi نیز ساپورت می‌کند. لطفاً‌ توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به OS X 10.6 و بالاتر نیاز دارید.

 

movist mac پخش فیلم با Movist 1.3.7   مک

 

 

password پخش فیلم با Movist 1.3.7   مکرمز فایل: www.downloadha.com

download پخش فیلم با Movist 1.3.7   مک لینک دانلود – 15 مگابایت | لینک کمکی

هشتاد دانلود بازدید : 82 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Directx

احتمالا تا به حال نام ‪DirectX‬ را زیاد شنیده اید. گاهی اوقات هنگام نصب بعضی بازی ها و نرم افزارها، مجبور شده اید که ‪DirectX‬ را هم نصب کنید. یا اخیرا در مورد پشتیبانی ‪DirectX 11‬ در کارت های گرافیک زیاد شنیده اید. پس احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که ‪DirectX‬ چیست و در واقع چه کاری انجام می دهد؟ عده ای از شما نیز با وظیفه ی دایرکت ایکس آشنا هستید و می خواهید بدانید که چه چیز هایی به ‪Direct X11‬ اضافه شده است.  ‎

یکی از رابط های برنامه کاربردی یا ‪API‬ هایی که همواره بسیار مورد توجه تولید کنندگان سخت افزار و برنامه نویسان بوده، ‪DirectX‬ است. اما این توجه به خاطر چیست؟ در گذشته برنامه نویسان سیستم عامل داس ‪)DOS)‬ مجبور بوده اند که برای نوشتن برنامه های خود، مستقیما با سخت افزار ها در ارتباط باشند. نتیجه هم این بود که برنامه های آنان، فقط با چند سخت افزار خاص اجرا می شد و این مساله کار را بسیار سخت می کرد. اما از زمانی که مایکروسافت ‪DX‬ را ابداع کرد، کارها بسیار راحت تر شد و حالا این دایرکت ایکس است که مسئول برقراری ارتباط بین سخت افزارها و نرم افزاها است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

هشتاد دانلود بازدید : 204 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

سلام دوستان این ترینر رو معاون سایت هشتاد دانلود ساخته و ازش تشکر میکنیم.

دقت کنید که این فایل را بعد از دانلود در پوشه ای که بازی جنگ های صلیبی را نصب کرده اید کپی کنید و run game رو بزنید و حال کنید.

عکس برنامه ترینر جنگ های صلیبی

راهنمای کلید:

Q=پنجاه سبد غذا
W=پنجاه سبد میوه
E=پنجاه واحد چوب
R=پنجاه واحد انگور
T=پنجاه واحد سنگ
Y=پنجاه واحد آهن
U=پنجاه واحد قیر
I=پنجاه واحد گندم
O=پنجاه واحد نان
P=پنجاه واحد پنیر
A=پنجاه واحد گوشت
S=پنجاه واحد سیب
D=پنجاه واحد نوشیدنی
F=پنجاه واحد آرد
G=پنجاه واحد کمان
H=پنج واحد کمان صلیبی
J=پنج واحد نیزه
K=پنج واحد تبرزین
L=پنج واحد گرز
Z=پنج واحد شمشیر
X=پنج واحد خفتان
C=پنج واحد زره
V=هزار واحد طلا
B=مالیت کم و پول زیاد
N=خوشهال بودن مردم
M=از کار افتادن زمان
1(از دکمه های بالای کیبرد)=مرغ نامحدود(در موقع انتخاب مرحله)
2=برگشت به حالت پیشفرض

این ترینر برای بازی STRONG HOLD CRUSADER یا همان جنگ صلیبی است

 

دانلود از سرور هشتاد دانلود

هشتاد دانلود بازدید : 307 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

ZArc یکی از بهترین و قدرتمندترین ابزار فشرده سازی و بایگانی اطلاعات است، این نرم افزار دارای رابط کاربری آسان، پشتیبانی از چندین زبان و قابلیت فشرده سازی و رمز گذاری قدرتمند اطلاعات است و همچنین به کاربر اجازه می دهد به راحتی اطلاعات خود را فشرده کرده یا از حالت فشرده خارج کرده و یا به تعمیر فایل های فشرده آسیب دیده و تبدیل از یک نوع فرمت به فرمت دیگر بپردازد.

 IZArc فشرده سازی انواع فایل ها با نرم افزار IZArc 4.1.6.2654

 

 

 

ویژگی های IZArc:
 - با IZArc می توانید ایمیج سی دی خود را با فرمت هایی ISO, BIN, CDI و NRG باز کنید.
- همچنین می توانید ایمیج سی دی خود را از یک نوع به نوع دیگری تبدیل کنید، مانند : تبدیل BIN به ISO یا تبدیل NRG به ISO.
 - IZArc می تواند قبل از باز کردن یک فایل فشرده آن را توسط آنتی ویروس نصب شده روی ویندوز شما اسکن کند.
 - پشتیبانی از روش رمزگذاری قدرتمند ۲۵۶ بیتی به روش AES.
 - در هر قسمت از ویندوز می توانید با کلیک راست بر روی فایل ها آنها را فشرده یا از حالت فشرده خارج کنید.
 - IZArc می تواند فایل های فشرده آسیب دیده را حد ممکن تعمیر کند.
 - IZArc 100% رایگان و فاقد هرگونه جاسوس ابزار یا تبلیغات مزاحم است.
 - IZArc در حال حاضر یکی از کامل ترین ابزار فشرده سازی و بایگانی اطلاعات است.

 

password فشرده سازی انواع فایل ها با نرم افزار IZArc 4.1.6.2654پسورد فایل: www.downloadha.com

download فشرده سازی انواع فایل ها با نرم افزار IZArc 4.1.6.2654 لینک دانلود – 4.6 مگابایت | لینک کمکی

هشتاد دانلود بازدید : 108 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

این تم برای کسانی هست که اساسین رو خیلی دوست دارند.پس این تم کم حجم رو دانلود کنید و با یک کلیک کامپیوتر خود را اساسینی کنید.

لینک مستقیم هشتاد دانلود برای دانلود/لینک کمکی

پسورد فایل:www.80dl.tk

منبع:هشتاد دانلود

هشتاد دانلود بازدید : 118 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار افکت  تصاویر در اندروید

نرم افزار تصاویر

 آیا می خواهید در اندروید خود و با یک نرم افزار جالب بر روی تصاویر و عکس های خود افکت های زیبا قرار دهید؟

Camera Effects نرم افزار جالبی است که با استفاده از ان و افکت های تعریف شده اش می توانید به خلق تصاویر هنری بپردازید. با این برنامه شما می توانید عکس گرفته و تبدیل آنها به عکسی زیبا با اضافه کردن افکت های عکس شگفت انگیز بپردازید.

ویژگی های نرم افزار Camera Effects:
• گرفتن عکس و اضافه کردن جلوه های عکس
• دوربین سریع با زوم دقیق
• مجهز به اثرات مانند Holga، Lomo، سیاه و سفید، حرارتی، و  فیلتر های دوربین و اثرات …
• پیش نمایش از طریق مسنجر
• به طور مستقیم به اشتراک گذاری عکس ها با استفاده از ایمیل، توییتر، فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی

 

Camera Effects

 

عکس های اندروید

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم(از سرور جدید هشتاد دانلود)

حجم: ۱ مگابایت

هشتاد دانلود بازدید : 135 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد. قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود. دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Download Accelerator Plus Premium: – سازگاری با مرورگرهای معروف نظیر فایرفاکس،کروم، اپرا و اینترنت اکسپلورر – افزایش سرعت دانلود تا ۳۰۰ درصد – تکه تکه کردن فایل ها برای افزایش سرعت دانلود – دارای قابلیت Pause & Resume – توانایی نمایش جزئیات کامل لینک های دانلود قبل از شروع دانلود – امکان نمایش ویدیوها تا بخشی که دانلود شده است – امکان نمایش محتویات فایل های زیپ – توانایی قفل کردن فایل های دانلود شده – دانلود از سایت های پخش آنلاین ویدیو و صوت – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

 

Download Accelerator Plus دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.5.7

 

 

 

 

 

password دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.5.7رمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.5.7 لینک دانلود – 13 مگابایت لینک کمکی

هشتاد دانلود بازدید : 124 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار پوسته جدید برای اندروید

نرم افزار های اندروید

 با دانلود KitKat 4.4 Theme می توانید با استفاده ساده از این نرم افزار در اندروید تحولی زیبا ایجاد کنید و از اندروید خودتون بیشتر لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، پوسته ی فوق العاده زیبا و پر طرفدار آندروید ۴٫۴ کیت کت را برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

تجربه ی ظاهر جدید سیستم عامل شرکت گوگل در دستگاه های قدیمی تر و قابلیت پشتیبانی از تمامی نرم افزارهای لانچر در آندروید مارکت ! این پوسته الهام گرفته شده از آندروید ۴٫۴ کیت کت و بر پایه ی ظاهر این سیستم عامل در دستگاه نکسوس ۵ گوگل است. پوسته ی آخرین نسخه از سیستم عامل نرم افزاری شرکت گوگل یعنی آندروید ۴٫۴ را در دستگاه های خود تجربه کنید ، البته با شباهت کامل تمامی والپیپرها ، آیکون ها ، فولدرها و… ! از جمله لانچرهای پشتیبانی شونده می توان به Nova Launcher, Smart Launcher, Apex Launcher, TSF Shell, Next Launcher 3D, GO Launcher EX, ADW Launcher, ADWLauncher EX, Holo Launcher, SS Launcher, Atom Launcher و… اشاره کرد. این پوسته در مجموع دارای بیش از ۶۰۰ آیکون از پیش طراحی شده متناسب با ظاهر جدید آندروید ۴٫۴ و متناسب با گوگل نکسوس ۵ است ، سیستم والپیپرهای هوشمند جهت مدیریت والپیپرهای دستگاه با مجموع بیش از ۱۸۰ عدد والپیپر جدید و فوق العاده زیبا و بی نظیر ! امیدواریم لذت ببرید.

 

KitKat 4.4 Launcher Theme2

 

پوسته زیبا اندروید

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۱۵٫۹ مگابایت

هشتاد دانلود بازدید : 155 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ادوبی ریدر اندروید 

دانلود رایگان

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و بسیار مفید فایل های pdf را به آسانی در اندروید خود اجرا کنید و فایل های متنی را بهتر باز کنید؟این روزها ، از دستگاه های آندرویدی به عنوان وسیله ای جهت مطالعه کتاب های الکترونیکی ، مجلات و مقالات آموزشی نیز استفاده می شود. بسیاری از این متون در قالب اسناد PDF هستند. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم نسخه جدید قدرتمند ترین اپلیکیشن ادوبی ریدر را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Adobe Reader نام اپلیکیشن رایگان و قابل اعتماد شرکت ادوبی برای دستگاه های آندرویدی است که امکان مشاهده اسناد PDF را در تمامی دستگاه های آندرویدی فراهم می کند. اپلیکیشن Adobe Reader را بر روی دستگاه های خود نصب کنید تا بتوانید به سادگی به در دستگاه های خود با اسناد PDF کار کنید. دسترسی سریع ، مدیریت و به اشتراک گذرای آسان ، پشتیبانی از پوشه های PDF ، رمز گذاری و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. از این پس به سادگی قادر هستید اسناد PDF را از وب یا ایمیل خود و یا هر اپلیکیشن دیگری که دارای دکمه Share باشد مشاهده کنید. جستوجوی هوشمند متون ، امکان بزرگ نمایی و تسلط دقیق تر به محتوای متن ، مطالعه آسان متون به کمک حالت شب ، مطالعه متون طولانی با استفاده از حالت قفل روشنایی ، تبدیل حرفه ای فرمت PDF به ورد و اکسل با استفاده ویژگی آنلاین Adobe ExportPDF و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

 

Adobe Reader2

 

نرم افزار اجرا فایل های pdf

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم از سرود هشتاد دانلود

حجم : ۶٫۳۵ مگابایت

هشتاد دانلود بازدید : 108 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار مایکروسافت ریموت دسکتاپ  مخصوص اندروید

نرم افزار های کامپیوتری اندروید

 آیا با ریموت دسکتاپ آشنایی دارید و می خواهید از راه دور کامپیوتر و سرور خود را در اندروید کنترل کنید؟دانلود این نرم افزار را از ددست ندهید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم نسخه آندرویدی اپلیکیشن رسمی RDP از سوی مایکروسافت را خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا تا به حال در شرایطی قرار گرفته اید که بخواهید به سرور مجازی شخصی خود متصل شوید ، اما به کامپیوتر در دسرس نداشته باشید؟ مایکروسافت ، کامپیوترهای راه دور را به دیوایس های آندرویدی آورده است ! به واسطه اپلیکیشن Microsoft Remote Desktop ، شما قادر هستید با یک ارتباط اینترنتی ساده با سرعتی متوسط ، به سرور مجازی شخصی خود وارد شده و به مدیریت آن بپردازید. از این پس می توانید سرورهای مجازی با سیستم عامل های Windows Professional و  Windows Server را به سادگی از هر مکانی کنترل کنید ، از مهم ترین ویژگی های این اپلیکیشن می توان به امکان استریم پرسرعت و با کیفیت صداها و تصاویر اشاره کرد ؛ در حالی که میزان مصرف پهنای باندتان تا پایین ترین حد ممکن فشرده سازی گشته است. امیدواریم لذت ببرید.

 

Microsoft Remote Desktop2

 

دانلود برنامه

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۴٫۲ مگابایت

هشتاد دانلود بازدید : 93 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار عکس برداری مخصوص اندروید

نرم افزار های اندروید

 آیا از امکانات اپلیکیشن پیش فرض عکس برداری در دستگاه های آندرویدی ناراضی هستید و می خواهید نرم افزار جانبی برای اندروید خودتان دانلود کنید؟ آیا با تغییراتی اساسی در امکانات دوربین دیوایس آندرویدی خود موافق هستید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی نرم افزار قدرتمند Cameringo – Effects Camera همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

به کمک Cameringo – Effects Camera شما می توانید زیباترین و خاطره انگیز ترین تصاویر را با دوربین هایتان به ثبت برسانید ، با وجود سادگی فراوان در محیط کاربری ، اماکاناتی قدرتمند و فوق العاده در اختیارتان قرار گرفته است ؛ این نرم افزار دارای مجموعه ای از زیباترین و کاربردی ترین فیلترهای موجود برای عکس برداری است که می توانید در صورت تمایل آنان را بر روی تصاویر خود اعمال کنید ، این نرم افزار در مجموع دارای بیش از ۱۰۰ فیلتر مختلف و همچنین ۲۰ قاب بسیار زیبا برای تصاویر شما می باشد ، یکی از مهم ترین و جالب ترین امکانات گنجانده شده در این نرم افزار ، قابلیت ثبت انیمیشن های GIF با قابلیت تغییر در سرعت است ، به لطف ویژگی محبوب Cameringo شما می توانید در حین اینکه در حال تماشای تصویر ثبت شده قبلی هستید ، اقدام به ثبت تصویر دیگری در کنار آن کنید ؛ بدین صورت که می توانید به صورت همزمان عمل مقایسه را قبل از به ثبت رساندن تصویر جدید انجام دهید. به طور کلی Cameringo – Effects Camera قصد دارد ویژگی هایی که جای خالی آنان در اپلیکیشن پیش فرض Camera احساس می شود را برایتان قابل استفاده کند. امیدواریم لذت ببرید.

 

Cameringo – Effects Camera2

 

Cameringo – Effects Camera3

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۲٫۹۵ مگابایت

هشتاد دانلود بازدید : 115 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار لانچر حرفه ای اندروید
نرم افزار جدید برای اندروید

 نرم افزار لانچر سولو یکی از بهترین نرم افزار ها در این زیمنه است که دانلود این برنامه را به شما توصیه میکنیم.ممکن است برای شما هم ظاهر پیش فرض سیستم عامل دستگاهتان خسته کننده و تکراری شده باشد ، معمول ترین روش استفاده از کاستوم رام های آندرویدی است ، اما با توجه به تخصص و آشنایی مورد نیاز برای تعویض رام های کاستوم ، لانچرهای مختلف این موضوع را به شکلی ساده تر تبدیل کرده اند. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یکی دیگر از لانچرهای دوست داشتنی آندروید در خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم.

پیش نیاز : آندروید ۴ و بالاتر

سرانجام بهترین لانچر آندروید از راه رسید ! Solo Launcher نام یکی از جدیدترین لانچرهای آندرویدی است که شعار آن از ابتدا ، سادگی در عین سرعت بسیار بالا بوده و هست ! اپلیکیشن جدید Solo Launcher تا به حال ۵ ستاره را به خود اختصاص داده و بازخوردهای فوق العاده ای را از سوی کاربران ، کارشناسان و همچنین منتقدان کسب کرده است. اینترفیس پیش فرض این لانچر بر پایه ی Holo Light UI بوده و استایل جدید آندروید ۴٫۴ را نیز با سرعتی بی نظیر به همراه دارد. لانچر جدید Solo در مجموع دارای بیش از ۳۰۰ حالت شخصی سازی آیکون ها و در مجموع بیش از ۳۰۰۰ استایل فوق العاده برای پوسته ها ، والپیپرهای زنده ، لاک اسکرین و حتی فونت های دستگاه های شماست ! این اپلیکیشن بسیار ساده و آسان طراحی گردیده و با سرعت بی نظیری که دارد ، کاربران فراوانی را روزانه به جمع دوست داران خود دعوت می کند. Solo Launcher سرعت، پایداری و همچنین سادگی بسیاری دارد ؛ به گونه ای که پس از استفاده از آن ، دیگر به سراغ لانچر دیگری نخواهید رفت ! در ادامه به کمک مجموعه ای از ویدجت های بی نظیر بر روی هوم اسکرین دستگاه های شما ، دیگر هیچ ایمیلی خوانده نشده باقی نمی ماند و تمامی رویدادها در پیش رویتان هستند. امیدواریم لذت ببرید.

 

Solo Launcher2

 

Solo Launcher3

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۴٫۲ مگابایت

هشتاد دانلود بازدید : 170 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی زیبای اتوبوس سواری

بهترین بازی های اندروید

 ایا دوست دارید با دانلود بازی جذاب و زیبا Bus Simulator راننده اتوبوس شوید و از شبیه سازی این بازی در اندروید خود لذت ببرید؟

تجربه رانندگی اتوبوس به صورت کاملاً طبیعی ! بله درست متوجه شدید ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، بازی جدیدی را به صورت سه بعدی برایتان آماده کرده ایم که در آن رانندگی اتوبوس برایتان شبیه سازی شده و تجربه ای جدید در رانندگی را کسب خواهید کرد !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا شما به رانندگی وسایل نقلیه سنگین علاقمند هستید؟ در این بازی شما به یک راننده اتوبوس تبدیل می شود ! گیم پلی چالش برانگیز ، کنترل های دقیق و حساب شده در این بازی ، از مهم ترین نقاط قوت آن محسوب می شوند. شما باید در این بازی بهترین رانندگی اتوبوس را انجام دهید و در صورت تمایل رکوردها و مهارت های خود را به صورت آنلاین با دوستانتان به اشتراک بگذارید. شبیه سازی رانندگی اتوبوس به صورت ۳ بعدی اولین بازی رایگان در آندروید مارکت با این موضوع است. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به فیزیک بسیار طبیعی اتوبوس ها ، سیستم ترافیک اتوبوس ها ، اتوبوس های مختلف ، محل های مختلف برای رانندگی ، آسیب های طبیعی ، اضافه شدن مراحل جدید به صورت مداوم و همچنین کنترل های کامل و مناسب اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

 

Bus Simulator 3D1

 

بازی اتوبوس سواری

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۴۸ مگابایت

omid بازدید : 120 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Able2Extract 1 دانلود نرم افزار تبدیل فایل های پی دی اف Able2Extract 8.0.30

نرم افزار تبدیل فایل Able2Extract برای تبدیل فایل های پی دی اف به ورد و اکسل ساخته شده است.کاربران میتوانند برای مشاهده فایل پی دی اف خود نیز از ان استفا کنند و قابلیتی که کمتر ابزار این ره دارند این است که نرم افزار Able2Extractقابلیت تبدیل به پاورپوینت هم دارد.

 

 

 

password عکس گرفتن از صفحه گوشی های اندروید با Screenshot It 2.03پسورد فایل : www.80dl.tk

download عکس گرفتن از صفحه گوشی های اندروید با Screenshot It 2.03 دانلود با لینک مستقیم(لینک خراب است)

omid بازدید : 211 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اشنایی با ۱۲-Ants

اسکرین سیور رفت وامد مورچه ها در صفحه نمایش کامپیوتر

۱۲-Ants اسکرین سیور مورچه یا محافظ صفحه نمایش مورچه ها به صورت رفت وامد مورچه ها بر روی دسکتاپ شما نمایش داده میشود.  تماشای گروه های کوچک ان ها در دسکتاپ سرگرم کننده است.شما حتی میتوانید تعداد مورچه ها و سرعت ان ها را کم و زیادکنید.

12 ants 12 300x188 دانلود12 Ants :نرم افزار جالب اسکرین سیور مورچه ها برای دسکتاپ

۱۲-Ants نصب شده  به راحتی می توان از روی دسکتاپ اجرا، و می تواند بر روی یک دستگاه حافظه USB کوچک  یا دیگر حافظه ها قرار گیرد ودر سیستم های دیگر اجرا شود.

این ابزار دسکتاپ نیاز به نصب ندارد وبه صورت پرتابل است وحجم بسیار کمی دارد.

ویژگی های منحصر به فرد “۱۲-Ants”:

نرم افزار بسیار کوچک.

سرعت قابل تنظیم.

پنج الگوریتم حرکت.

تنظیم رنگ مورچه ها (قرمز، سیاه، سبز، …).

 

شفافیت آلفا اختیاری برای مورچه ها.

ابزار قابل حمل.

ویژگی های اختیاری ترجمه.

 

 

 

دانلود نرم افزار “۱۲-Ants”

 

 

 

password عکس گرفتن از صفحه گوشی های اندروید با Screenshot It 2.03پسورد فایل : www.80dl.tk

download عکس گرفتن از صفحه گوشی های اندروید با Screenshot It 2.03 دانلود با لینک مستقیم(لینک خراب است)

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام اپراتور همراه استفاده میکنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 369
  • بازدید سال : 3,002
  • بازدید کلی : 113,828
  • کدهای اختصاصی

    كد جلوگيري از راست كليك موس

    قالب وبلاگ
    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ