دانلود Neon Shadow v1.33 Apk + Data بازی اکشن سایه های نئونی ویژه اندورید اگر دوست دارید یک بازی همه چی تمام در بخش ژانر اکشن تفنگی فضایی با گرافیک و گیم پلی عالی بازی کنید که داستان خوبی بهره میبرد که در نسخه جدید شما شاهد تغییرات جالب تری خواهید باو مراحل بیشتر نقشه های کامل تر برای حالت مولتی پلیر و خیلی موارد دیگر... این نسخه تمام امکانات بی نهایت را در اختیار شما قرار خواهد داد. از گرافیک و منابع بی نهایت بازی لذت ببرید.

پیشرفت های بشری برای بازسازی دنیا

داستان بازی در مورد آینده بشر است که به سطح بالایی از علم و دانش رسیده است و دارد با دستان خود به حیاتش پایان میدهد. عده ای به نام تیم نئون ها قصد دارند تا دوباره به بازسازی این جهان پرداخته و آن را از هر آلودگی پاک کنند با آنان همراه شوید و روایتی جالب را شاهد باشید.

بازی دو نفره بر روی انواع دیوایس ها و دو نفره در یک دستگاه برای تبلت ها

شما میتوانید این بازی را با دوستان خود به صورت چند نفره بازی کنید و از این بازی لذت ببرید. برای این کار کافیست چند گوشی اندرویدی را از طریق وای فای با هم متصل کنید. البته در نسخه جدید امکان بازی دو نفر بر روی یک تبلت نیز اضافه شده است.

دانلود نسخه جدید بازی بازی همراه با تغییرات عالی برای دانلود که با قیمتی معادل 0.99 دلار در استور گوگل پلی به فروش میرسد
دانلود بازی اکشن سایه های نئونی ویژه اندورید - Neon Shadow Apk + Data